dimecres, 11 de juliol del 2007

A TALL DE PRESENTACIÓ



Em vaig començar a interessar de debó pel món dels blocs (o blogs, com vulgueu..) arran d'un dels actes de les VI Jornades de Comunicació a Reus, organitzades per l'emissora Punt 6 Ràdio el novembre passat.
http://www.punt6camp.com/detall_noticia.php?id_noticia=37
Una taula rodona amb el títol 'Els blocs: noves formes de comunicació?'. Fins a aquell moment n'havia llegit alguns de blocs però els comentaris que es féren a la taula rodona em van permetre descobrir-ne les possibilitats.

Un parell de mesos abans, al setembre, m'havia obert un fotolog, mogut per la curiositat i per la coneixença d'altres persones que també en teníen. Podeu visitar, si voleu, el meu fotolog aquí:
Tenir un bloc ho veia més complicat ja que m'agrada fer les coses ben fetes i un bloc amb un mínim de cara i ulls implica poder destinar-hi unes quantes hores d'aquell temps lliure que cada cop tenim més limitat. Amb tot, però, el mes de gener passat en un ciber-rampell d'aquests que t'agafen quan navegues per la xarxa a altes hores de la matinada em vaig decidir a obrir el meu propi bloc. Recorrent a sant google gloriós, patró de totes les búsquedes hagudes i per haver per dificultoses que siguin, em va aparèixer, entre altres el bloc.cat. Després de mirar-m'ho molt per damunt em va semblar prou acceptable i m'hi vaig registrar.

Amb el temps he vist que em vaig equivocar en l'elecció. Sovint havia fet el ruc a l'hora de postejar i moltes vegades calia fer diversos intents abans de poder penjar definitivament el post. Però d'una setmana ençà encara va molt pitjor. La pàgina no s'acaba de carregar del tot, per estona que la deixis oberta, i els darrers enllaços a videos que havia postejat no es poden ni visualitzar.
És per això que finalment m'he decidit pel trasllat. I ho faig aquí a Blogger perquè tinc referències que, dintre de l'oferta gratuïta, és dels que funcionen millor. Potser m'havia d'haver informat prèviament a decidir-me per l'altre però el que està fet està fet i ja diuen que és de savis rectificar.

Sap greu haver de deixar enrera el material publicat fins ara a l'altre bloc però com que, de moment, no penso tancar-lo definitivament sinó deixar-lo en situació d'inactivitat, el que hi he postejat continuarà allí a disposició de qualsevol que li vingui de gust mirar-s'ho. A més, com que bona part del material de fotos i videos el tinc també en aquests altres llocs

hi ha diverses possibilitats de seguir-ho visualitzant...
I començo de nou aquí, tot i no ser novell en la matèria ja que, entre bloc i fotolog, ja he fet un bon grupet d'amics i amigues a l'anomenada blogosfera que, en alguns casos, també ens desvirtualitzem i ens veiem en el món real.

Com podeu imaginar encara hi estic fent retocs a la imatge d'aquest bloc. Hauré d'anar afegint enllaços i 'entreteniments' diversos però, tal com passa quan comprem un pis i l'anem muntant a poc a poc, aquest bloc també anirà agafant forma. Temps al temps!



4 comentaris:

Eva ha dit...

bé, només donar-te la benvinguda a la teva nova casa, blogger es un sistema millor, més fiable, sense tants errors i TAMBÉ en català....

espero que t'hi sentis a gust en aquesta nova casa!

Lo Consueta de Reus. ha dit...

Oh! Un canvi de casa. Tot sigui per un bé. Molta sort. Ja agregaré la nova url als meus enllaços. Ja hem diràs que tal va. Salut.

Jobove - Reus ha dit...

ah !!! Punt 6 Camp, a naltros ens agradaba quan es deia Ràdio Music Club, deiem que sonava a bar de putes, erem uns pirates informàtics, sabies que les instalacions van ser tencades per la policia al carrer de la Lleona i que encara estan tencades ( simplement hi vam fotre una patada a la porta i fins ara )

benvingut al nou blog i ja sap se et fà falta quelcom, només agafa del nostre bloc

salut !!!

Anònim ha dit...

Felicitats pel nou bloc !!! Jo de moment en faig seguir dos el de bloc.cat i el de blogger. Encara tinc dubtes de com funciona el blogger, però sí que és molt més complet, tot i que el bloc.cat és entrenyable i suposo que amb blogger alguna cosa faig malament perquè no tinc comentaris.