dissabte, 15 de setembre del 2007

Un viatge d'anada i tornada

Al final l'escapada de cap de setmana de què us parlava en el post anterior s'ha convertit en un viatge d'anada i tornada.

És clar que ja ho havia de ser d'anada i tornada (malament rai si no), però l'anada era divendres i la tornada diumenge. Doncs no! Ha estat un viatge d'anada i tornada el mateix divendres.

Cap al mes de juliol els organitzadors em van enviar un correu electronic dient que confirmés si m'anaven bé les dates del 14, 15 i 16 de setembre per a la sortida anual. Vaig contestar que sí i, a partir d'aquí, en no rebre cap indicació més vaig donar per fet que es faria en aquestes dates. De fet, és normal que s'hagi de reservar amb dos o tres mesos d'antel·lació la casa rural i com que més o menys cada any som els mateixos i ja sabem on hem d'anar, no acostuma a haver-hi gaire més comunicació que la de concretar les dates previstes.

Total que, en base a això, jo aquest divendres a la tarda agafo el cotxe, la bossa amb una mica de roba, l'aparell de ràdio i complements corresponents i cap al Berguedà. La casa rural és aprop de Cercs, per la carretera que va també als Rasos de Peguera. El tram final per arribar a la casa és un camí de terra que no és que sigui molt llis precisament. Cap a quarts de nou del vespre arribo a la casa i, sorprenentment, està tot fosc i solitari i no hi ha ni un sol cotxe aparcat al voltant. Normalment cada any quan arribo ja trobo gent que ha arribat abans. Que estrany! Agafo el mòbil i truco al Paco, un dels organitzadors. Li dic que què passa que encara no han arribat i em diu... com? que ets a la casa rural? si vam decidir anul·lar la sortida perquè a la majoria de gent no li anava bé.. Curiós, penso.. Clar.. em diu que no va enviar cap confirmació concretant que es fés però jo li dic que com que no se'm va dir el contrari donava per fet que, al confirmar les dates, era segur que es feia.

En fi.. digueu-li confusió, malentès o pura falta de comunicació. Potser sóc estrany però penso que no hauria costat res fer una trucada o simplement enviar-me un correu dient.. ep! tingues en compte que ho hem deixat córrer perquè la majoria de gent tenia inconvenients per venir.

Així que ja em tens al Jordi agafant el cotxe altra vegada, baixant fins a Berga per sopar, i apa! 200 quilòmetres més i cap a Reus hi falta gent.

Però bé, això em permetrà retornar al Cops i Flames, que he estat dos dissabtes sense anar-hi i aquest hauria estat el tercer, i gaudir dels diferents actes diguem-ne preliminars de les festes de Misericòrdia. La veritat és que també en tenia ganes, el que passa és que és allò que diuen que no es pot ser a tot arreu (o a tot ARREUS jejeje...)

Recordeu aquest dissabte a la tarda, a partir de les 6, a la plaça del Mercadal, presentació d'un nou element festiu: el Basilisc

I a partir de 2/4 d'11 de la nit, a La Palma, a gaudir de la música del Festival de Músiques del Món Arreus



I prepareu-vos perquè les Festes de Misericòrdia a Reus no han fet més que començar. Guardeu força energia per als propers dies perquè la marxa és contínua.