dimecres, 13 d’agost del 2008

Phelps el millor nedador? Tampoc n'hi ha per tant!

Els qui aquests dies segueixen les competicions olímpiques, entre els quals no m'hi compto, diuen que hi ha un tal Michael Phelps que és el millor nedador del món i que està guanyant un munt de medalles.

Tampoc n'hi ha per tant. Aquí tenim un altre autèntic campió. De natació i de submarinisme!




Ah! I sembla ser que encara hi ha esperances. L'esperit olímpic no s'ha perdut del tot. Mireu, mireu...



Potser si deixessin participar els animalons les coses serien ben diferents. Ves que no guanyessin i tot als humans.





3 comentaris:

zel ha dit...

En Phelps aquest o com es digui em fa por, quan surt de l'aigua, sempre penso en un ninot d'aquells que tenien els petits, un "tentetieso", saps allò que pesava molt i queia però no? Una piràmide invertida, ecss, molt bon nedador, però...a costa de què???

zel ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
zel ha dit...

L'esborrada és meva. Per cert, tu que ets un expert, avui he pujat un video al tubo d'en Miquel del Roig, però quena he volgut pujar els altres dos, he perdut una hora i nanai, em deia que la pàgina expirava...La que he expirat he sigut jo, farta del coi de youtube, i això que em van quedar bé! Però els altres... hi ha truc?