dilluns, 12 de novembre del 2007

Acompanyament musical i altres utilitats

Com podeu comprovar, ara, mentre visiteu aquest bloc, tindreu acompanyament musical. Fa un parell de dies que vaig afegir la llista de reproducció que va sortint aquí al marge amb una selecció musical que he elaborat. Ara per ara hi ha unes 30 cançons. De moment potser ja n'hi ha prou. Tampoc us vull acaparar el temps i tenir-vos per aquí al bloc sense que en pugueu visitar d'altres. Encara que sempre podeu mantenir la finestra oberta del meu per anar escoltant la musiqueta i mentrestant anar fent altres visites.

Com que observo que de tant en tant rebo visites d'arreu del món també he afegit uns traductors per a qui ho pugui necessitar. Això sí, heu de comprendre que aquests traductors de vegades fan unes traduccions massa literals que tergiversen una mica l'original. Però, sigui com sigui, us permet agafar una idea general del contingut.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Veig que tu també has fet unes bones millores. Jo encara estic treballant una mica el tema. Molt bé aixó del G.cast si puc en posaré un al meu bloc.
Salutacions Jordi i endavant.

Jobove - Reus ha dit...

l'acompanyament musical queda molt bé, pero si a mes a mes poses un video, es mezclan les dues coses i surt un poti poti

de totes maneres la canço està molt bé

salutacions