dimecres, 7 de novembre del 2007

Comença el 3r festival de poesia 'Taca d'oli'


Avui comença a Reus la tercera edició del festival de poesia Taca d'oli.

Un dels espectacles que es podran veure avui al Centre d'Art Cal Massó, a partir de les 11 de la nit, serà el que protagonitza l'artista madrilenya Ajo acompanyada del músic Mastretta.



Com que no conec gaire aquesta artista (per no dir gens) m'he entretingut a buscar una mica d'informació per la xarxa. Més que res perquè si decideixes anar a veure qualsevol tipus d'espectacle està bé estar mínimament informat de què veuràs.

El que m'he trobat m'ha sorprès gratament. L'espectacle que presentaran aquesta nit es diu 'Striptease cardiovascular' i podeu trobar-ne informació aquí.

També he trobat una molt bona crítica de l'espectacle que va fer una periodista del diari El País.

I aquesta és una mostra video-musical de l'espectacle en qüestió:



Està clar que no es tracta de cap recital de poesia clàssica.

Tot plegat fa molt bona pinta.

1 comentari:

Unknown ha dit...

Gràcies Jordi:
El teu comentari m'ha animat a fer l'esforç d'intentar combinar-m'ho per anar-ho a veure. Si no hi ha res de nou ens hi trobarem.
Salut i comèdia