dimarts, 14 d’agost del 2007

Visites curioses

No fa gaire que em vaig instal·lar al bloc un programet que vaig descobrir a través del bloc de Té la mà Maria.

Es tracta d'un sistema per controlar de quin lloc del món venen les visites al bloc. Ho podeu veure aquí al costat sota el títol 'visitants del món'. Ahir vaig mirar el rànquing de visites recents i vaig descobrir algunes coses curioses.



Com es pot veure al gràfic de la foto, encapçalen el rànquing els visitants de Barcelona, seguits dels de Reus. Fins aquí sembla prou lògic. La primera de les curiositats és que al tercer lloc del rànquing apareix un poble anomenat Joanet. No l'havia sentit mai aquest nom, referit a un poble. Així que recorrent a sant google gloriós he descobert que Joanet és un nucli de població agregat al municipi d'Arbúcies, a les comarques gironines. També deia que durant l'any no hi ha més de quatre famílies, tot i que ara a l'estiu la població augmenta. De tota manera, per molt que augmenti la població, trobo que no deixa de ser força curiós que tingui 15 visites procedents de Joanet.

Després trobem diverses poblacions catalanes, unes més properes i altres més llunyanes. I una altra curiositat, visitants de Madrid, d'Alemanya i del Nord d'Amèrica. Tot i que no surten en el llistat de la foto també tinc alguna visita de Porto, París i una població del Regne Unit.

Com que el bloc està escrit en català penso que potser són catalans auto-exiliats per diferents motius arreu del món. O potser no...

En qualsevol cas això només venia al cas per la curiositat de saber d'on et venen les visites. Vingueu d'on vingueu sigueu benvinguts i benvingudes!!