dilluns, 31 d’agost del 2009

Les meves vacances



Mentre hi ha qui avui acaba les vacances, jo estic a 4 dies comptats de començar a fer-les. Seran un parell de setmanetes que enguany destinaré a fer país (Països Catalans, per ser més exactes).

La primera 'etapa' consistirà en passar uns dies a Platja d'Aro. Fa uns quants mesos que passejant pel Booking vaig trobar una oferta d'un estudi força bé de preu i vaig fer la reserva. Des de la meva 'base' al Baix Empordà tinc previst descobrir o redescobrir alguns indrets d'aquest comarca i fer també alguna incursió cap a l'Alt Empordà. No faltarà tampoc un recorregut per l'anomenat Triangle Dalinià i una visita a Girona. Fa molts anys que no visito les comarques gironines i potser ja torna a ser hora de, tal com deia, redescobrir alguns llocs on ja he estat i també descobrir llocs on no he estat mai. La nostra terra catalana ja ho té això... sempre hi ha coses per veure!

Després de tornar cap a casa i passar-hi la Diada, tocarà iniciar la segona 'etapa' d'aquestes vacances. En aquest cas el destí és Palma de Mallorca. És el que tenen les promocions que fa molt sovint aquella companyia de vols barats amb base a Reus i també a Girona. Per 5 eurets d'anada i 5 eurets de tornada em plantaré uns dies a Palma i aprofitaré que per aquelles dates ja haurà quedat lliure de borbons i altres especimens per l'estil per fer-hi un tomb. Ja vaig estar a l'illa de Mallorca fa uns quants anys, però en aquella ocasió vaig llogar un cotxe i em vaig dedicar a donar tot el tomb a l'illa. A Palma pràcticament només hi vaig estar un matí. Per això ara vull aprofitar per aprofundir més en aquesta ciutat que té moltes coses per veure. I tampoc faltarà una excursioneta per la Serra de Tramuntana amb el famós tren de Sóller.

I de tornada de Ses Illes, un dia de descans i arrodoniré les vacances amb una escapada de cap de setmana en motiu de la sortida anual de l'ADXB. No sabeu de què va això? Doncs llegiu aquest post de fa un parell d'anys que us ho aclarirà una mica.

Amb això hauran passat ja les dues setmanes que tinc de vacances però la resta de mes es preveu força intens. Festa Major, en la qual tornarem a treure els trabucs pels carrers de Reus, concerts, concurs musical, actuacions i actes diversos faran que fins a final de mes la cosa estigui ben moguda.

I les escapades encara no s'hauran acabat ja que una altra de les promocions de la companyia de vols barats que comentava em portarà fins a l'Alguer per només 1 euro per trajecte. Però això serà el mes d'octubre... Ja en tornaré a parlar.


2 comentaris:

kweilan ha dit...

Bones vacances...tenen una pinta extrordinària. Que t'ho passis bé!

Marta ha dit...

Bones vacances. Ja que estaràs a Platja d'Aro aprofita per visitar Peratallada i les exposicions temporals que fan al castell de Benedormiens a Castell d'Aro.