dilluns, 6 d’octubre del 2008

He guanyat un premi




A començaments d'estiu el diari Reus Digital va convocar el primer concurs de crítica musical destinat a totes aquelles persones que vulguessin enviar una crònica d'algun dels concerts als que haguessin assistit al llarg de l'estiu.

Uns dies més tard vaig assistir al 15è festival de reggae i altres herbes
Reggus 2008. Quan es va convocar el concurs vaig decidir que m'hi presentaria i després d'assistir al Reggus vaig fer-ne la crònica i la vaig enviar a Reus Digital.

El mes de setembre es va donar a conèixer la
decisió del jurat i em va sorprendre molt gratament saber que m'havien atorgat el segon premi. El primer premi va ser per a Arnau Altès. Aquí teniu les dues cròniques:

Primer premi

Segon premi

Aquest divendres passat a la tarda es fa fer el
lliurament oficial dels premis del concurs a les oficines de Reus Digital. En aquesta foto podeu veure el moment del lliurament del primer premi a Arnau Altès (a l'esquerra de la foto) i a un servidor, Jordi Pinyol (a la dreta de la foto).


Foto: reusdigital.cat




Reus Digital és un projecte comunicatiu jove. Va nèixer per Sant Jordi d'enguany. Malgrat la joventut del mitjà, al darrere d'aquest projecte hi ha uns bons professionals que saben el que es fan perquè porten força temps en el món de la comunicació. Si encara no el coneixeu i voleu estar al corrent de tot el que passa a Reus, a més de les notícies més destacades del Camp de Tarragona, no deixeu de visitar-lo.


2 comentaris:

rocabruna ha dit...

Neix un nou festival de poesia a Les Borges del Camp:

http://rierada.blogspot.com

I enhorabona pel premi!

aigua ha dit...

Moltes felicitats dimoniet !!! :)