diumenge, 9 de març del 2008

DECIDINT EN LA CLANDESTINITAT

Tal com us comentava en el post anterior durant la jornada d'avui hi ha convocada una recollida de signatures arreu dels Països Catalans emmarcada dintre de la campanya Decideixo decidir.

En el cas de Reus s'havia previst instal·lar la taula de recollida de signatures a la plaça del Prim. Cap allà m'he dirigit fa uns minuts disposat a signar i manifestar així la meva voluntat de decidir. Però... oh, sorpresa! (però no gaire) la taula no hi era.

Des de fa uns dies que es comentava la possibilitat que la Junta Electoral, seguint ordres d'Espanya naturalment, podia prohibir que s'instalessin aquestes taules. La consigna, en aquests casos, era traslladar l'acte a locals tancats i seguir duent a terme la campanya tal com s'havia previst.

Així doncs m'he dirigit cap als locals d'
Òmnium Cultural Baix Camp al carrer d'en Vilar i allí, en un portal a les fosques i com en els pitjors temps de la clandestinitat, la gent que s'hi atançava anàvem omplint la butlleta i signant per manifestar una cosa tan clara i senzilla com és el fet que volem tenir el dret de decidir.

Aquí teniu el justificant de la meva signatura:



Una vegada més cal dir allò de... QUÈ VOLEN AQUESTA GENT?




2 comentaris:

zel ha dit...

Nano, jo la he buscat, perquè vaig llegir el teu post d'ahir i enlloc del món, no hi era pas al col.legi on he anat a votar... Bé, ja ho saben que volem decidir... Si cal ho cridarem, no? Petons!

Jobove - Reus ha dit...

de que serveix tanta butlleta i tanta parafernalia, en començo a estar una mica tip de fer el paperina, creus que arreglem quelcom cada cinc minuts firman, calen altres mesures i no fer tan el bleda, amb perdó.

salut company